Betöltés...
 

Kinek ajánlott?

A módszer minden korosztály számára lehetővé teszi, hogy mozgása minőségét javítsa, tudatosságát megnövelje.
Hétköznapi tevékenységünkben könnyedebben mozgunk.
Előadóművészek, táncosok, színészek, zenészek munkaképességüket óvják meg vele. Szerepeikben fejlődnek.
Ülőfoglalkozású, stresszes életet élő emberek számára kiváló megoldás. ( mozgás és stresszkezelés egyben)
Többlet súllyal élő embereknek nagy könnyebbség, mert védi az ízületeiket.
Kisgyermekek mozgásfejlődését támogatja.
Sportolók, élsportolók teljesítménye növekszik. Sérüléseikből jobban regenerálódnak.
Rehabilitáció. Általános regeneráló hatása van.
Önismereti gazdagodásra vágyóknak kiváló.
Pszichológussal dolgozók terápiáját kiegészíti , erősen támogatja.

Miben más mint a Yoga vagy a Pilates?

A módszer sajátja, hogy fókusza a mozgás szervezésén és érzékelésén van, és az eredményességre nem épít közvetlenül. Ha valaki jár Feldenkraisra jobban megy majd neki minden egyéb mozgás.

Segíthet-e, ha fáj a hátam, vagy fáj a derekam?

A jól szervezettség, az okosabb, célszerűbb megoldásaink egyre aktívabban lesznek jelen a mozgáskészletünkben. Így azokon a területeken, ahol túlzásba visszük az erőkifejtést kisebb erőbedobással mozgunk majd, és ott ahol nem használjuk magunkat célszerűen, elkezdjük felébreszteni erőforrásainkat. Ennek mentén nagyon sok fájdalom elmúlik, átalakul, jobban kezelhetővé válik. Megtanuljuk magunkat "jól kezelni."

Mi változhat tőle a hétköznapokban?

A tudatosság megnövekszik bennünk nemcsak a testi tudatosság növekedése mentén.
Egyre inkább tisztában leszünk szükségleteinkkel, és azokat bátrabban követjük. Megnövekszik bennünk a képesség arra, hogy éljünk a lehetőségeinkkel, miközben tiszteletben tartunk másokat. Kreatívabbak leszünk, a hangulatunk is javul. Örömmel töltekezünk.
Mindez nem azért lesz, mert valaki megmondja nekünk, hogy mit csináljunk, hanem azért mert egyre inkább magunkra találunk.